Elindult a nevezés a 2025-ös HungarEcomm Stars díjra
A Growww Digital idén is meghirdeti Magyarország egyedülálló e-kereskedelmi elismerését, a HungarEcomm Stars díjat, mellyel azoknak a magyar, illetve Magyarországon működő vállalatoknak a teljesítményét ismerik el, amelyek bizonyítottan versenyképesek a hazai, illetve a nemzetközi piacokon is. A díjra történő nevezés június 25-ével elindult, a jelentkezési határidő 2025. július 13.
A tavalyi évhez hasonlóan a díj célja, hogy reflektorfénybe helyezze azokat a magyar e-kereskedelmi szereplőket, akik kimagasló eredményeket érnek el.
„A célunk, hogy a HungarEcomm Stars díjjal évről évre rávilágítsunk arra, mennyire fontos a hazai cégek versenyképességének növelése, illetve a legkiemelkedőbb vállalatok fejlődésének, teljesítményének és eredményeinek elismerése – hiszen ők azok, akik példát mutatnak és inspirációt nyújtanak az egész piac számára.”
– mondta Szabó László, a Growww Digital társalapítója, a DKSZ elnökségi tagja.
Bővül a díjazottak köre: jön az Omnichannel kategória
2025-ben a HungarEcomm Stars díj egy új, különösen aktuális területtel bővül: az Omnichannel kategóriával. Ez a kategória azokat a kereskedőket ismeri el, akik kiemelkedő hatékonysággal integrálják online és offline értékesítési csatornáikat, és ezzel példaértékű vásárlói élményt biztosítanak. A kategória kritériumait és módszertanát a Growww Digital az Oander Development szakértő csapatával közösen dolgozta ki, a legfrissebb omnichannel trendek és technológiai megoldások figyelembevételével.
„Az omnichannel működés ma már nem extra, hanem alapelvárás. Azok a kereskedők maradnak versenyben, akik zökkenőmentesen kapcsolják össze az online és offline élményeket. Nagy öröm számunkra, hogy a Growww Digital partnereként egy új díjkategória szakmai hátterét biztosíthatjuk, és ezzel elősegíthetjük a hazai kereskedők fejlődését egy globálisan is releváns irányban.”
– fejtette ki Ocskay László, az Oander Development ügyvezetője, a szövetség elnökségi tagja.
A pályázat részletei és nevezési lehetőség
A díjra nevezni a kezdeményezés oldalán keresztül lehet: https://hungarecommstars.hu/jelentkezes. A beküldött jelentkezéseket a Growww Digital, az Oander Development és a PwC szakemberei értékelik, figyelembe véve az üzleti-gazdasági eredményeket, a hazai és külföldi piaci teljesítményt, a marketingcsatornák kiaknázását, illetve az ügyfélélményt. A végső eredményeket az októberi Internet Hungary konferencián hirdetik ki egy ünnepélyes díjátadó keretében.
„Mindenképpen érdemes odafigyelni a legjobban teljesítő, részben vagy egészben digitálisan értékesítő kereskedőkre, hiszen felhalmozott tudásuknak, tapasztalataiknak köszönhetően minden magyar e-kereskedő rengeteget tanulhat tőlük.”
– hangsúlyozta Zabari István, az Ecommerce Hungary elnöke.
GKID-Mastercard: Digitális Kereskedelmi Körkép 2024/I.
Elfogyni látszik a belföldi e-kereskedelem lendülete, miközben hazánkban is hódítanak a kínai webshopok Továbbra sem látszik a fellendülés a belföldi e-kereskedelmi piacon. Ráadásul a jelenség nem magyar sajátosság, szinte minden régiós és EU-s piacot is érint. Az...
Elindult a DKSZ Mentorprogram
Három e-kereskedő céget segít a nemzetközi piacok meghódításában a DKSZ A DKSZ októberben hivatalosan is elindítja a magyar e-kereskedők külföldi terjeszkedésében segítséget nyújtó díjmentes, cégekre szabott, egyedülálló Mentorprogramját. A nyáron meghirdetett szakmai...
Stratégiai együttműködés a HEPA-val
Stratégiai együttműködést írt alá a HEPA és a DKSZ Stratégiai megállapodást írt alá a HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség és a Digitális Kereskedelmi Szövetség, hogy új szintre emeljék a sokszínű és különböző érettségi szintű magyar e-kereskedők export...
Táncsics András, Boxy
Bemutatjuk új tagunkat Táncsics András képviseletével a Boxy Logisztikai Zrt. csatlakozott a Digitális Kereskedelmi Szövetséghez, hogy a szövetség alapítóival közös erővel a magyar e-kereskedelem átalakulásának előmozdításán, a hazai szereplők megerősítésén és az...
GKID-Mastercard: Digitális Kereskedelmi Körkép
GKID-Mastercard: turbulens időszakban a hazai e-kereskedelem Kihívásokkal teli év után, 9,9%-os éves növekedést követően 1323 milliárd forintos forgalommal zárt 2022-ben a belföldi online kiskereskedelem. A 2020-21-es kiemelkedő évek után – igazodva a nemzetközi...
Ocskay László, OANDER
Bemutatjuk új tagunkat Az OANDER Development Kft. Ocskay László képviseletével csatlakozott a Digitális Kereskedelmi Szövetséghez, hogy a szövetség alapítóival közös erővel a magyar e-kereskedelem átalakulásának előmozdításán, a hazai szereplők megerősítésén és az...