DKSZ E-kereskedelmi Export Akadémia
2024. szeptember 12. 13.00 – 17.30
Budapest, Create26
Jelentkezési határidő: szeptember 8.
Export felkészítő képzés e-kereskedőknek
Hódítsd meg a világot a webáruházaddal! Jelentkezz a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ) e-kereskedőknek szóló Export Akadémiájára!
Fedezd fel, hogyan válhat a webáruházad nemzetközi sikertörténetté! A DKSZ E-kereskedelmi Export Akadémián olyan gyakorlati példákat mutatunk be, valamint stratégiákat és tudást sajátíthatsz el, amelyekkel a külföldi piacokon is sikeresen érvényesülhetsz.
Legyen a Te e-kereskedelmi vállalkozásod a következő nagy dobás a nemzetközi porondon!
Jelentkezési határidő: 2024.szeptember 8. (A helyek száma limitált!)
Titeket várunk, ha
- jelenlegi külpiaci értékesítéseteket szeretnétek erősíteni;
- 1 éven belül terveztek új piac(ok) fele nyitni;
- szeretnétek elismert szakemberektől tanulni.
Az eseményre az e-kereskedelmi stratégiával aktívan foglalkozó kollégákat (pl.: e-kereskedő cégek tulajdonosait, cégvezetőit, kereskedelmi- és marketing vezetőit) várjuk.
Miről lesz szó az eseményen?
Piacvalidáció
Mérd fel, hogy milyen esélyeid vannak a külföldi piacokon!
Lokalizáció
Nézz ki úgy, mint a helyiek! Megmutatjuk, hogyan tudsz alkalmazkodni a helyi sajátosságokhoz.
Akvizíció
Szerezz hatékonyan vásárlókat! Közösen átvesszük, hogy mire van szükség ahhoz, hogy a világ bármely táján érvényesülj és megtaláld vásárlóidat.
Networking
Ismerkedj meg sikeres e-kereskedőkkel, a DKSZ Tagjaival és Mentoráltjaival.
Program
*A program és időpont változás jogát fenntartjuk.*
Megnyitó
13.00 – 13.15
- Keynote speech: Bíró Pál, a Google magyarországi vezetője, a Digitális Kereskedelmi Szövetség elnöke
Piacvalidáció
13.15 – 14.15
- Milyen adatok, kutatások segíthetik a külföldi piacra lépést és biztosíthatják a külföldi sikereinket?
- Furbify: Gyakorlati példák és tapasztalatok a piacválasztásról – Meríts inspirációt a Furbify sikersztorijaiból!
Lokalizáció
14.15 – 15.15
- Hogyan vehetjük fel a versenyt és szerezhetünk vásárlókat új piacokon?
- Lumenet: Sikeres piacra lépés Romániában – Tapasztalatok és tanulságok
Kávészünet
15.15 – 15.30
Akvizíció
15.30 – 16.30
- Milyen online marketing akvizíciós stratégiák alkalmazhatók egy új piacon, és milyen eszközök, “alacsonyan lógó gyümölcsök” támogathatják ezt?
- Vágyaim.hu: A Desirel Go-to-Market stratégia sztorija
Networking
16.30 – 17.30
- Q&A és kötetlen networking a DKSZ E-kereskedelmi Export Akadémia résztvevőivel
Előadók
Bíró Pál
A Google Magyarország Country Managere, a hazai YouTube ökoszisztéma szakértője, a Startup Hungary és a Digitális Kereskedelmi Szövetség kezdeményezője és társalapítója. A DKSZ tagjaként célja, hogy a szövetség az e-kereskedelem helyzetét, a szereplők kihívásainak pontos ismeretében, olyan megoldásokkal segítse, amelyek nyomán a hazai szereplők megerősödhetnek és export hajlandóságuk fellendülhet.
Nagy Szilvia
Közgazdász, marketing szakember. Jelenleg a DHL Express Magyarország e-commerce és marketing vezetője. A kifejezetten e-kereskedőknek létrehozott, nemzetközi kereskedelmet előmozdító Power Up Your Potential program tanácsadója és mentora. Szakterülete az ügyfélbarát webshopok kialakítása és a digitális marketingben rejlő lehetőségek kiaknázása. Azon dolgozik, hogy a magyar webáruházak – legyenek akár újonnan induló vagy már elismert vállalkozások – még sikeresebbek legyenek a nemzetközi e-kereskedelem porondján is. Korábban az Airport Council International Europe Digital Communication Fórumának alelnöke és a METU szolgáltatásmarketing óraadó oktatója.
Madar Norbert
Okleveles közgazdász, GKID társalapítója és vezető tanácsadója. Több mint egy évtizede foglalkozik tanácsadási, stratégiaalkotási és kommunikációs feladatokkal. Fő szakterülete az e-kereskedelem, a logisztika, valamint a digitális transzformáció. Az ő nevéhez köthető a magyar online piac legátfogóbb e-kereskedelemmel foglalkozó kutatássorozatának elindítása, valamint az első nyilvános, hazai e-kereskedői toplista megalkotása.
Zabari István
Zabari István az ország legnagyobb világítástechnikai e-kereskedésének, a lumenet.hu webáruház alapítója, tulajdonosa. Évtizedes e-kereskedelmi tapasztalattal rendelkezik, számos rendezvény és szakmai konferencia előadója, a korábbi DKSZ Mentorprogram résztvevője. István véleménye szerint kétféleképp lehet dolgozni: vagy a legvadabb kamasz szerelem szenvedélyével, vagy sehogy. Nagyszerű munkatársaival, ezzel a szenvedéllyel építették fel az ország legnagyobb világítástechnikai e-kereskedését.
Kelemen Kristián
A prémium minőségű számítástechnika eszközök felújításával és értékesítésével foglalkozó Furbify értékesítési vezetője, társpartnere, a külföldi terjeszkedést támogató DKSZ Mentorprogram résztvevője. A szlovák, cseh és magyar piacon való értékesítést követően nem csak elindították a Furbify angol nyelvű nemzetközi oldalát, a furbify.eu-t, de megkezdték a felkészülést a teljes körű exportra és a nemzetközi piactereken való térnyerésre.
Szabó László
Növekedési szakértő, a külföldi piacokra lépés specialistája, a Growww Digital CEE régióbeli digitális marketing ügynökség ügyvezető partnere. 16 éve foglalkozik digitális marketinggel a Budapest-Pozsony-Prága tengelyen, regionális e-kereskedőket segít az intenzív növekedésben és a terjeszkedésben. A ROIshopper CSP eszköz alapítója, a CEE Digital Alliance regionális digitális ügynökségi szövetség, valamint a Digitális Kereskedelmi Szövetség társalapítója és vezetőségi tagja.
Pörzse Norbert
Magyarország legnagyobb erotikus webáruháza, a Vágyaim.hu alapítójaként és tulajdonosaként 2007 óta első kézből tapasztalja meg a hazai trendek alakulását, mind a vásárlók, mind a vállalkozók szemszögéből. A DKSZ Mentorprogram résztvevőjeként 2024. júniusára amellett, hogy létrehozta a Vágyaim.hu új főhadiszállását, folyamatfejlesztési és szervezetfejlesztési átalakulás mellett 14 új országban kezdte meg működését a cég, kiemelt hangsúlyt fordítva a munkaerő piaci helyzetének megerősítésére és munkavállalói motiválására is.
Jelentkezés
A jelentkezés 2024. szeptember 8-án lezárult, köszönjük az érdeklődést!