Kik vagyunk?
A szövetség tagjai olyan magyar vagy Magyarországon működő nemzetközi cégek és szakmai szervezetek, akik a hazai e-kereskedelmi ökoszisztéma kulcsszereplőiként elkötelezettek a magyar e-kereskedelem helyzetének javítása iránt, hisznek a magyar cégek növekedésében és aktív támogatói, elősegítői kívánnak lenni ennek a fejlődési folyamatnak.
Bíró Pál
A Google Magyarország Country Managere, a hazai YouTube ökoszisztéma szakértője, a Startup Hungary és a Digitális Kereskedelmi Szövetség kezdeményezője és társalapítója. A DKSZ tagjaként célja, hogy a szövetség az e-kereskedelem helyzetét, a szereplők kihívásainak pontos ismeretében, olyan megoldásokkal segítse, amelyek nyomán a hazai szereplők megerősödhetnek és export hajlandóságuk fellendülhet.
Vinnai Balázs
2020 óta az IVSZ – Szövetség a digitális gazdaságért elnöke, a banki informatikai megoldások területének szakértője, több sikeres fintech és oktatási startup alapítója. A DKSZ tagjaként célja, hogy az IVSZ közreműködésével megvalósuljon a digitális gazdaság IKT-szektoron túlmenő fejlesztése a magyar e-kereskedelmi vállalkozások hazai és külföldi versenyképességének növelése érdekében.
Mészáros Ádám
Szetnics László
2011 óta a Mastercard fizetéstechnológiai cég digitális megoldásokért felelős igazgatója. Úttörő szerepe volt a mobilfizetési megoldások hazai fejlesztésében és elterjesztésében, emellett jelentős hatással volt az e-commerce fizetések digitalizációjára is. A DKSZ tagjaként célja, hogy minél több magyar cég aknázza ki a digitális fizetési megoldásokban rejlő, ügyfélélményt növelő lehetőségeket és így versenyképessé váljon a hazai és a nemzetközi piacokon egyaránt.
Takács Borbála
20 éves ügynökségi tapasztalat után 2021 végén csatlakozott az Adevinta Hungary csapatához, amely olyan piacvezető márkákkal van jelen a hazai e-kereskedelmi ökoszisztémában, mint a Jófogás és a Használtautó.hu. A DKSZ-ben azért dolgozik, hogy a hazai e-kereskedelmi piac elérje az európai szintet és, hogy egyre több olyan erős, magyar tulajdonú cég épüljön, akik a nemzetközi porondon is megállják a helyüket.
Szabó László
A Growww Digital CEE régióbeli digitális marketing ügynökség társtulajdonosa és társalapítója. 16 éve foglalkozik digitális marketinggel a Budapest-Pozsony-Prága tengelyen, regionális e-kereskedőket segít az intenzív növekedésben és a régiós terjeszkedésben. A DKSZ társalapítójaként személyes küldetésének tekinti azt, hogy a magyar vállakozások helyzetét javítsa a CEE régióban. Két gyermek boldog édesapja, basszusgitáros egy funk zenekarban.
Madar Norbert
Okleveles közgazdász, a PwC Magyarország vezető menedzsere, a vállalat Digital Commerce csapatának vezetője. Több mint egy évtizede foglalkozik tanácsadási, stratégiaalkotási és kommunikációs feladatokkal. Fő szakterülete az e-kereskedelem, a logisztika, valamint a digitális transzformáció. Az ő nevéhez köthető a magyar online piac legátfogóbb e-kereskedelemmel foglalkozó kutatássorozatának elindítása, valamint az első nyilvános, hazai e-kereskedői toplista megalkotása.
Ocskay László
A Budapesti Corvinus Egyetemen végzett Vezetés és szervezés, Vállalati stratégia szakirányon. 2008 óta vezetik Radó Mátyással az OANDER Development Kft.-t, ahol digitális kereskedelmi koncepció tervezéssel, kiviteli tervezéssel, nagyvállalati webáruház fejlesztési megoldásokkal, aktív edukációval segítik elő ügyfeleik növekedését. László szerint az utóbbi évek legfontosabb kihívása az eddigi kereskedelmi gyakorlatok digitalizációja, illetve az egységesített kereskedelmi rendszerek kidolgozása.
Táncsics András
A Boxy Logisztikai Zrt. vezérigazgatója. Korábban a Magyar Postánál volt termékmenedzsment, majd stratégiai igazgató, majd a MOL Group E-commerce vezetője. Célja, hogy az eddigi – több mint 10 éves – e-kereskedelmi tapasztalatra alapozva egy a régióban is egyedülálló méretű és technológiai színvonalú fulfillment szolgáltató céget hozzon létre, és ezzel megkönnyítse a webáruházak életét, legyen szó raktározásról, csomagolásról, szállításról vagy tanácsadásról.