Kik vagyunk?
A szövetség tagjai olyan magyar vagy Magyarországon működő nemzetközi cégek és szakmai szervezetek, akik a hazai e-kereskedelmi ökoszisztéma kulcsszereplőiként elkötelezettek a magyar e-kereskedelem helyzetének javítása iránt, hisznek a magyar cégek növekedésében és aktív támogatói, elősegítői kívánnak lenni ennek a fejlődési folyamatnak.

Bíró Pál
A Google Magyarország Country Managere, a hazai YouTube ökoszisztéma szakértője, a Startup Hungary és a Digitális Kereskedelmi Szövetség kezdeményezője és társalapítója. A DKSZ tagjaként célja, hogy a szövetség az e-kereskedelem helyzetét, a szereplők kihívásainak pontos ismeretében, olyan megoldásokkal segítse, amelyek nyomán a hazai szereplők megerősödhetnek és export hajlandóságuk fellendülhet.

Tajthy Krisztina
Tajthy Krisztina az IVSZ főtitkára, az IT szektor meghatározó alakja. Az IND volt operatív igazgatója, illetve az észak-magyarországi régió informatikai cégeit tömörítő IT klaszter korábbi vezetője. Missziója a digitális munkaerőpiaci igényekre való reagálás ösztönzése, valamint az ezzel kapcsolatos törekvések hatékony képviselete.

Mészáros Ádám

Szetnics László
2011 óta a Mastercard fizetéstechnológiai cég digitális megoldásokért felelős igazgatója. Úttörő szerepe volt a mobilfizetési megoldások hazai fejlesztésében és elterjesztésében, emellett jelentős hatással volt az e-commerce fizetések digitalizációjára is. A DKSZ tagjaként célja, hogy minél több magyar cég aknázza ki a digitális fizetési megoldásokban rejlő, ügyfélélményt növelő lehetőségeket és így versenyképessé váljon a hazai és a nemzetközi piacokon egyaránt.

Madar Norbert
Okleveles közgazdász, a PwC Magyarország vezető menedzsere, a vállalat Digital Commerce csapatának vezetője. Több mint egy évtizede foglalkozik tanácsadási, stratégiaalkotási és kommunikációs feladatokkal. Fő szakterülete az e-kereskedelem, a logisztika, valamint a digitális transzformáció. Az ő nevéhez köthető a magyar online piac legátfogóbb e-kereskedelemmel foglalkozó kutatássorozatának elindítása, valamint az első nyilvános, hazai e-kereskedői toplista megalkotása.

Szabó László
A Growww Digital CEE régióbeli digitális marketing ügynökség társtulajdonosa és társalapítója. 16 éve foglalkozik digitális marketinggel a Budapest-Pozsony-Prága tengelyen, regionális e-kereskedőket segít az intenzív növekedésben és a régiós terjeszkedésben. A DKSZ társalapítójaként személyes küldetésének tekinti azt, hogy a magyar vállakozások helyzetét javítsa a CEE régióban. Két gyermek boldog édesapja, basszusgitáros egy funk zenekarban.

Árvai Csaba
Árvai Csaba a Boxy vezérigazgatója, aki több mint 23 éves tapasztalattal rendelkezik mind a megrendelői, mind a logisztikai szolgáltatói szektorban. Csaba meghatározó szerepet játszott a magyarországi Raben felépítésében, amely mára több mint 20 milliárd forintos árbevételű vállalattá nőtte ki magát. Széleskörű szakmai tudása – a nemzetközi szállítmányozástól a raktárlogisztikán át az élelmiszer-, B2C és D2C logisztikai megoldásokig.

Ocskay László
A Budapesti Corvinus Egyetemen végzett Vezetés és szervezés, Vállalati stratégia szakirányon. 2008 óta vezetik Radó Mátyással az OANDER Development Kft.-t, ahol digitális kereskedelmi koncepció tervezéssel, kiviteli tervezéssel, nagyvállalati webáruház fejlesztési megoldásokkal, aktív edukációval segítik elő ügyfeleik növekedését. László szerint az utóbbi évek legfontosabb kihívása az eddigi kereskedelmi gyakorlatok digitalizációja, illetve az egységesített kereskedelmi rendszerek kidolgozása.