XXI. E‑kereskedelmi Konferencia

Szerző: | 2025. június 13. | Események

Tanulságok és inspirációk Esztergomból

Két napon keresztül hazai és nemzetközi szakértők, az e-kereskedelem területén elismert szakemberek, köztük tapasztalt fekete-öves webáruház tulajdonosok/vezetők, az e-kereskedelmi szolgáltató szektor jeles képviselői gyűltek össze, hogy előadásokon, kerekasztalokon, workshopokon és networking zónákban merüljenek el az e‑kereskedelem aktuális kérdéseiben. A program a marketing és logisztikai területeken túl a piaci trendekre és a nemzetközi terjeszkedésre fókuszált.

Nemzetközi expanzió

A nemzetközi piacra lépés ma már nem csak lehetőség, hanem a fenntartható növekedés egyik alapfeltétele. A határokon átívelő kereskedelem sok vállalkozás számára a hosszú távú versenyképesség záloga lehet

Last-mile együttműködések

A webáruházak és logisztikai szolgáltatók közötti szorosabb együttműködés jelentős versenyelőnyt teremthet: gyorsabb, pontosabb és ügyfélközpontú kiszolgálás révén javul a vásárlói élmény, nő a lojalitás.

Gyorsaság és minőség

Az árversenyben a globális szereplők dominálnak, ezért a hazai vállalkozások számára a szolgáltatási minőség, sebesség és a mindenki számára megfelelő fizetési megoldások kínálata jelenthetnek valódi versenyelőnyt.

Hűségprogram

A jól felépített hűségprogramok nemcsak az elköteleződést növelik, hanem értékes adatokat is biztosítanak. Ezek alapján azonosíthatóak a cross-channel vásárlások, jobban megérthető a vásárlói útvonal, a preferenciák, és célzottabb kampányok, ajánlatok valósíthatók meg, amik a vásárlási gyakoriság növelését támogatják.

Csatornák integrációja – az omnichannel működés alapja

Az online és offline világ mesterséges elválasztása helyett érdemes egységes, összehangolt stratégiában gondolkodni. Az omnichannel és unified commerce megközelítések, a közösségi platformokon zajló kereskedelem, valamint a marketplace-jelenlét új növekedési lehetőségeket nyitnak meg.

Adatvezérelt működés

A személyre szabott élmény alapja az adat. A célcsoportok pontos azonosítása, a kampányok hatékonyságának visszamérése és az üzleti KPI-ok követése kulcsszerepet játszanak az ügyfélélmény fejlesztésében.

DKSZ nyerte a Bridge Budapest díját

DKSZ nyerte a Bridge Budapest díját

Mérhetetlen örömmel és büszkeséggel jelentjük be, hogy idén a DKSZ nyerte el a Bridge Budapest Üzleti Közösségi Díját, Szektorális Együttműködések kategóriában Június 13-án a Business Fest adott otthont a Bridge Üzleti Közösségi Díjátadónak, mely azokat a hazai üzleti...

GKID-Mastercard: Digitális Kereskedelmi Körkép 2024/I.

GKID-Mastercard: Digitális Kereskedelmi Körkép 2024/I.

Elfogyni látszik a belföldi e-kereskedelem lendülete, miközben hazánkban is hódítanak a kínai webshopok Továbbra sem látszik a fellendülés a belföldi e-kereskedelmi piacon. Ráadásul a jelenség nem magyar sajátosság, szinte minden régiós és EU-s piacot is érint. Az...

Elindult a DKSZ Mentorprogram

Elindult a DKSZ Mentorprogram

Három e-kereskedő céget segít a nemzetközi piacok meghódításában a DKSZ A DKSZ októberben hivatalosan is elindítja a magyar e-kereskedők külföldi terjeszkedésében segítséget nyújtó díjmentes, cégekre szabott, egyedülálló Mentorprogramját. A nyáron meghirdetett szakmai...

Stratégiai együttműködés a HEPA-val

Stratégiai együttműködés a HEPA-val

Stratégiai együttműködést írt alá a HEPA és a DKSZ Stratégiai megállapodást írt alá a HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség és a Digitális Kereskedelmi Szövetség, hogy új szintre emeljék a sokszínű és különböző érettségi szintű magyar e-kereskedők export...

Táncsics András, Boxy

Táncsics András, Boxy

Bemutatjuk új tagunkat Táncsics András képviseletével a Boxy Logisztikai Zrt. csatlakozott a Digitális Kereskedelmi Szövetséghez, hogy a szövetség alapítóival közös erővel a magyar e-kereskedelem átalakulásának előmozdításán, a hazai szereplők megerősítésén és az...

GKID-Mastercard: Digitális Kereskedelmi Körkép

GKID-Mastercard: Digitális Kereskedelmi Körkép

GKID-Mastercard: turbulens időszakban a hazai e-kereskedelem Kihívásokkal teli év után, 9,9%-os éves növekedést követően 1323 milliárd forintos forgalommal zárt 2022-ben a belföldi online kiskereskedelem. A 2020-21-es kiemelkedő évek után – igazodva a nemzetközi...