Operatív vezetőt keresünk!

Szerző: | 2023. április 11. | Szervezet

Motivál, hogy a magyar webáruházak hazai és nemzetközi sikeréért dolgozz?

Szívesen dolgoznál együtt a világ top digitális cégeinek hazai képviselőivel és a magyar digitális ökoszisztéma meghatározó szereplőivel?

Érdekel az oktatásfejlesztés? Mozgalmas és kihívást jelentő feladatokra vágysz?

Akkor lehet épp Téged keresünk!

Jelentkezz most a DKSZ operatív vezető pozíciójára!

A Digitális Kereskedelmi Szövetségről:

A magyar e-kereskedelmi ökoszisztéma meghatározó szereplői által alapított Digitális Kereskedelmi Szövetség egy olyan szakmai együttműködés, melynek célja a magyarországi e-kereskedelem és e-kereskedők helyzetének javítása, a magyar e-kereskedelem átalakulásának előmozdítása, a hazai szereplők megerősítése és nemzetközi terjeszkedésük fellendítése. A szövetség szerepet vállal a magyar digitális kereskedelem fejlődésének előmozdításában és olyan magyar e-kereskedők felnevelésében, akiknek sikere pár éven belül nemzetközi szinten is látható lehet.

Kikkel dolgozhatsz együtt?

  • Alapítóinkkal: Adevinta Hungary, DHL, GKID, Google, Growww Digital, IVSZ, MasterCard
  • és további tagjainkkal: Boxy, Oander
  • valamint stratégiai partnereinkkel.

Milyen feladatokban számítunk Rád?

Operatív feladatok:

  • A rendszeres elnökségi ülések szervezésében, a tagok munkájának koordinálásában;
  • Az éves programterv, beszámoló és költségvetés előkészítésében és azok az elnökség és közgyűlés elé terjesztésében a stratégiában megfogalmazott célok figyelembevételével;
  • Az éves közgyűlés szervezésében és levezetésében;
  • A költségvetés hatékony és felelős kezelésében;
  • A szervezet tevékenységével kapcsolatos célkitűzések, tervezési, szervezési, irányítási, ellenőrzési és értékelési feladatok elvégzésében;
  • Alvállalkozókkal való kapcsolattartásban;
  • Események, rendezvények koordinálásában;
  • Munkacsoportok (oktatási, kommunikációs, ökoszisztéma építő) és kapcsolódó szezonális projektek irányításában és koordinálásában;
  • A kommunikációs csatornák kiépítésében és kezelésében;
  • Webes médiafelületek kezelésében és frissítésében;
  • Kommunikációs és kreatív anyagok (publikációk, esettanulmányok, hírlevelek, social media posztok) szerkesztésében és a megjelenéshez való előkészítésében;
  • A szövetség munkájának OKR rendszer szerinti monitorozásában.

Stratégiai feladatok:

  • A Digitális Kereskedelmi Szövetség hosszú távú stratégiai céljait támogató programok kidolgozásában és irányításában, különös tekintettel az oktatási és ökoszisztéma építő programokra;
  • Stratégiai partnerségek építésében;
  • Innovatív és fenntartható stratégiák és tervek kidolgozásában a tagokkal közösen;
  • Marketing és kommunikációs stratégia elkészítésében a tagokkal közösen.

Miért a Digitális Kereskedelmi Szövetség?

  • Befogadó környezet, fejlett nemzetközi cégkultúra;
  • Nyitottság új projektek elindítására;
  • Közös célok mentén működünk, a csapatmunka fontos része a mindennapjainknak;
  • Versenyképes jövedelem.

Akkor lehet érdekes Számodra ez a pozíció, ha:

  • Motivál, hogy a magyar webáruházak hazai és nemzetközi sikeréért dolgozz;
  • Motivál, hogy a világ top digitális cégeinek és a magyar e-kereskedelmi ökoszisztéma meghatározó cégeinek C-level vezetőivel dolgozz együtt és koordináld munkájukat;
  • Érdekel az oktatásfejlesztés;
  • Mozgalmas és kihívást jelentő feladatokra vágysz;
  • A magas minőségű és pontos munkavégzés motiváló a számodra.

Munkavégzés helye: home office és a partnercégek irodáiban

Munkaidő: Heti 40 óra. Hétfőtől – péntekig napi 8 óra munkaidő, otthoni munkavégzéssel. Határozott idejű munkaviszony esetleges hosszabbítással.

Jelentkezés: Várjuk fényképes önéletrajzod az info@dksz.hu e-mail címen április 30-ig. (Tárgy: Stratégiai és operatív menedzser)

Top 50 CEE Online Exporters 2024

Top 50 CEE Online Exporters 2024

How the top 50 Online Exporters in the CEE region perform? - report by Growww Digital The "Top 50 Online Exporters in the CEE Region" report by Growww Digital analyzes the performance of e-commerce exporters in Central and Eastern Europe. While the sector experienced...

Digitális Kereskedelmi Körkép 2024/II.

Digitális Kereskedelmi Körkép 2024/II.

A hazai e-kereskedelmi piac 2024-ben olyan átalakuláson ment keresztül, amelyre 25 éves fennállása óta még nem volt példa 2024-ben a teljes magyar e-kereskedelmi piac a PwC Q1-Q3 közötti mérései és Q4-re vonatkozó előzetes adatai alapján 15%-os árbevétel-növekedés...

Új lendület a digitális kereskedelemben

Új lendület a digitális kereskedelemben

Megújult a Digitális Kereskedelmi Szövetség vezetősége Az átalakulás célja, hogy a szövetség hatékonyabban reagáljon a digitális kereskedelem előtt álló kihívásokra, elősegítse a hazai szereplők megerősödését és az exporttevékenység fellendülését. A Szövetség...

Hungarian E-Commerce Under Global Pressure

Hungarian E-Commerce Under Global Pressure

How Hungarian E-Commerce Can Stay Competitive in the Global Online Market “As of today, the playing field strongly favors retailers who can serve multiple countries,” highlighted Norbert Madar, Vice President of the Digital Commerce Alliance, in a recent interview...

Globális nyomás alatt a magyar e-kereskedelem

Globális nyomás alatt a magyar e-kereskedelem

Globális nyomás, helyi válaszok: merre tart a magyar e-kereskedelem? „Ma már erősen lejt a pálya a több országot kiszolgálni képes kereskedők felé” – hangzott el Madar Norbert, a DKSZ alelnöke (és egyben a a PwC digitális kereskedelmi területekért felelős, vezető...

Voice of the Consumer 2025

Voice of the Consumer 2025

A fogyasztói tudatosságnak a pénztárca szab határokat Egészséges, fenntartható és megfizethető alapanyagokat, élelmiszereket szeretnének a fogyasztók vásárolni, de ez egyre nehezebben valósítható meg. Habár sokan figyelnek a tudatosságra – például maradékmentéssel és...

HungarEcomm Stars 2025

HungarEcomm Stars 2025

Elindult a nevezés a 2025-ös HungarEcomm Stars díjra A Growww Digital idén is meghirdeti Magyarország egyedülálló e-kereskedelmi elismerését, a HungarEcomm Stars díjat, mellyel azoknak a magyar, illetve Magyarországon működő vállalatoknak a teljesítményét ismerik el,...

Digitális Kereskedelmi Körkép 2025/I.

Digitális Kereskedelmi Körkép 2025/I.

Határok nélkül: új szintre lépett a verseny a magyar e-kereskedelemben A magyar e-kereskedelmi szektor tavaly újabb pozitív évet zárt: 2024-ben a magyar vásárlók által online rendelésekre költött bruttó forgalom elérte az 1945 milliárd forintot, amely 15%-os éves...

E-toplista 2024

E-toplista 2024

A PwC E-toplista 2024 eredményei: Új listavezető, az FMCG nagyot ment tavaly 4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb - 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek rangsorát tette közzé a PwC Magyarország június 19-én egy szakmai esemény keretein belül, ahol jelen...