Motivál, hogy a magyar webáruházak hazai és nemzetközi sikeréért dolgozz?
Szívesen dolgoznál együtt a világ top digitális cégeinek hazai képviselőivel és a magyar digitális ökoszisztéma meghatározó szereplőivel?
Érdekel az oktatásfejlesztés? Mozgalmas és kihívást jelentő feladatokra vágysz?
Akkor lehet épp Téged keresünk!
Jelentkezz most a DKSZ operatív vezető pozíciójára!
A Digitális Kereskedelmi Szövetségről:
A magyar e-kereskedelmi ökoszisztéma meghatározó szereplői által alapított Digitális Kereskedelmi Szövetség egy olyan szakmai együttműködés, melynek célja a magyarországi e-kereskedelem és e-kereskedők helyzetének javítása, a magyar e-kereskedelem átalakulásának előmozdítása, a hazai szereplők megerősítése és nemzetközi terjeszkedésük fellendítése. A szövetség szerepet vállal a magyar digitális kereskedelem fejlődésének előmozdításában és olyan magyar e-kereskedők felnevelésében, akiknek sikere pár éven belül nemzetközi szinten is látható lehet.
Kikkel dolgozhatsz együtt?
- Alapítóinkkal: Adevinta Hungary, DHL, GKID, Google, Growww Digital, IVSZ, MasterCard
- és további tagjainkkal: Boxy, Oander
- valamint stratégiai partnereinkkel.
Milyen feladatokban számítunk Rád?
Operatív feladatok:
- A rendszeres elnökségi ülések szervezésében, a tagok munkájának koordinálásában;
- Az éves programterv, beszámoló és költségvetés előkészítésében és azok az elnökség és közgyűlés elé terjesztésében a stratégiában megfogalmazott célok figyelembevételével;
- Az éves közgyűlés szervezésében és levezetésében;
- A költségvetés hatékony és felelős kezelésében;
- A szervezet tevékenységével kapcsolatos célkitűzések, tervezési, szervezési, irányítási, ellenőrzési és értékelési feladatok elvégzésében;
- Alvállalkozókkal való kapcsolattartásban;
- Események, rendezvények koordinálásában;
- Munkacsoportok (oktatási, kommunikációs, ökoszisztéma építő) és kapcsolódó szezonális projektek irányításában és koordinálásában;
- A kommunikációs csatornák kiépítésében és kezelésében;
- Webes médiafelületek kezelésében és frissítésében;
- Kommunikációs és kreatív anyagok (publikációk, esettanulmányok, hírlevelek, social media posztok) szerkesztésében és a megjelenéshez való előkészítésében;
- A szövetség munkájának OKR rendszer szerinti monitorozásában.
Stratégiai feladatok:
- A Digitális Kereskedelmi Szövetség hosszú távú stratégiai céljait támogató programok kidolgozásában és irányításában, különös tekintettel az oktatási és ökoszisztéma építő programokra;
- Stratégiai partnerségek építésében;
- Innovatív és fenntartható stratégiák és tervek kidolgozásában a tagokkal közösen;
- Marketing és kommunikációs stratégia elkészítésében a tagokkal közösen.
Miért a Digitális Kereskedelmi Szövetség?
- Befogadó környezet, fejlett nemzetközi cégkultúra;
- Nyitottság új projektek elindítására;
- Közös célok mentén működünk, a csapatmunka fontos része a mindennapjainknak;
- Versenyképes jövedelem.
Akkor lehet érdekes Számodra ez a pozíció, ha:
- Motivál, hogy a magyar webáruházak hazai és nemzetközi sikeréért dolgozz;
- Motivál, hogy a világ top digitális cégeinek és a magyar e-kereskedelmi ökoszisztéma meghatározó cégeinek C-level vezetőivel dolgozz együtt és koordináld munkájukat;
- Érdekel az oktatásfejlesztés;
- Mozgalmas és kihívást jelentő feladatokra vágysz;
- A magas minőségű és pontos munkavégzés motiváló a számodra.
Munkavégzés helye: home office és a partnercégek irodáiban
Munkaidő: Heti 40 óra. Hétfőtől – péntekig napi 8 óra munkaidő, otthoni munkavégzéssel. Határozott idejű munkaviszony esetleges hosszabbítással.
Jelentkezés: Várjuk fényképes önéletrajzod az info@dksz.hu e-mail címen április 30-ig. (Tárgy: Stratégiai és operatív menedzser)
DKSZ nyerte a Bridge Budapest díját
Mérhetetlen örömmel és büszkeséggel jelentjük be, hogy idén a DKSZ nyerte el a Bridge Budapest Üzleti Közösségi Díját, Szektorális Együttműködések kategóriában Június 13-án a Business Fest adott otthont a Bridge Üzleti Közösségi Díjátadónak, mely azokat a hazai üzleti...
HungarEcomm Stars 2024
Első alkalommal került átadásra a HungarEcomm Stars díj A HungarEcomm Stars lista a legdinamikusabban növekvő és legvilágpiacképesebb, magyar tulajdonú e-kereskedőket gyűjti össze. A Growww Digital által készített - a DKSZ és az Ecommerce Hungary támogatása mellett...
A PwC megvette a GKID-t
Új fejezet: a PwC felvásárolta a GKID-t A GKID megállapodást kötött a PwC-vel, melynek értelmében a Pricewaterhouse Coopers Magyarország Kft. 100%-os tulajdonrészt szerzett a GKID Research & Consulting Kft-ben. Ezzel a PwC tanácsadási üzletága digitális...
Mentorprogram nyitja a nemzetközi e-kereskedelem kapuit
Sikerrel zárult a magyar e-kereskedők külföldi terjeszkedését támogató DKSZ szakmai program A DKSZ által szervezett, a magyar e-kereskedők nemzetközi terjeszkedését támogató szakmai programja sikeresen befejeződött. Az ősszel indított, díjmentes és cégekre szabott...
Sikeresen lezajlott a Speeding Up CEE konferencia
Speeding up CEE: A technológia és a digitális gazdaság fejlődésének lehetőségei A június 18-ai Speeding Up CEE konferencia keretén belül a meghívott iparági vezetők és kormányzati képviselők megismerhették, milyen prioritásokat lát a régióban digitalizáció és a...
GKID-Mastercard: Digitális Kereskedelmi Körkép 2024/I.
Elfogyni látszik a belföldi e-kereskedelem lendülete, miközben hazánkban is hódítanak a kínai webshopok Továbbra sem látszik a fellendülés a belföldi e-kereskedelmi piacon. Ráadásul a jelenség nem magyar sajátosság, szinte minden régiós és EU-s piacot is érint. Az...