Motivál, hogy a magyar webáruházak hazai és nemzetközi sikeréért dolgozz?
Szívesen dolgoznál együtt a világ top digitális cégeinek hazai képviselőivel és a magyar digitális ökoszisztéma meghatározó szereplőivel?
Érdekel az oktatásfejlesztés? Mozgalmas és kihívást jelentő feladatokra vágysz?
Akkor lehet épp Téged keresünk!
Jelentkezz most a DKSZ operatív vezető pozíciójára!
A Digitális Kereskedelmi Szövetségről:
A magyar e-kereskedelmi ökoszisztéma meghatározó szereplői által alapított Digitális Kereskedelmi Szövetség egy olyan szakmai együttműködés, melynek célja a magyarországi e-kereskedelem és e-kereskedők helyzetének javítása, a magyar e-kereskedelem átalakulásának előmozdítása, a hazai szereplők megerősítése és nemzetközi terjeszkedésük fellendítése. A szövetség szerepet vállal a magyar digitális kereskedelem fejlődésének előmozdításában és olyan magyar e-kereskedők felnevelésében, akiknek sikere pár éven belül nemzetközi szinten is látható lehet.
Kikkel dolgozhatsz együtt?
- Alapítóinkkal: Adevinta Hungary, DHL, GKID, Google, Growww Digital, IVSZ, MasterCard
- és további tagjainkkal: Boxy, Oander
- valamint stratégiai partnereinkkel.
Milyen feladatokban számítunk Rád?
Operatív feladatok:
- A rendszeres elnökségi ülések szervezésében, a tagok munkájának koordinálásában;
- Az éves programterv, beszámoló és költségvetés előkészítésében és azok az elnökség és közgyűlés elé terjesztésében a stratégiában megfogalmazott célok figyelembevételével;
- Az éves közgyűlés szervezésében és levezetésében;
- A költségvetés hatékony és felelős kezelésében;
- A szervezet tevékenységével kapcsolatos célkitűzések, tervezési, szervezési, irányítási, ellenőrzési és értékelési feladatok elvégzésében;
- Alvállalkozókkal való kapcsolattartásban;
- Események, rendezvények koordinálásában;
- Munkacsoportok (oktatási, kommunikációs, ökoszisztéma építő) és kapcsolódó szezonális projektek irányításában és koordinálásában;
- A kommunikációs csatornák kiépítésében és kezelésében;
- Webes médiafelületek kezelésében és frissítésében;
- Kommunikációs és kreatív anyagok (publikációk, esettanulmányok, hírlevelek, social media posztok) szerkesztésében és a megjelenéshez való előkészítésében;
- A szövetség munkájának OKR rendszer szerinti monitorozásában.
Stratégiai feladatok:
- A Digitális Kereskedelmi Szövetség hosszú távú stratégiai céljait támogató programok kidolgozásában és irányításában, különös tekintettel az oktatási és ökoszisztéma építő programokra;
- Stratégiai partnerségek építésében;
- Innovatív és fenntartható stratégiák és tervek kidolgozásában a tagokkal közösen;
- Marketing és kommunikációs stratégia elkészítésében a tagokkal közösen.
Miért a Digitális Kereskedelmi Szövetség?
- Befogadó környezet, fejlett nemzetközi cégkultúra;
- Nyitottság új projektek elindítására;
- Közös célok mentén működünk, a csapatmunka fontos része a mindennapjainknak;
- Versenyképes jövedelem.
Akkor lehet érdekes Számodra ez a pozíció, ha:
- Motivál, hogy a magyar webáruházak hazai és nemzetközi sikeréért dolgozz;
- Motivál, hogy a világ top digitális cégeinek és a magyar e-kereskedelmi ökoszisztéma meghatározó cégeinek C-level vezetőivel dolgozz együtt és koordináld munkájukat;
- Érdekel az oktatásfejlesztés;
- Mozgalmas és kihívást jelentő feladatokra vágysz;
- A magas minőségű és pontos munkavégzés motiváló a számodra.
Munkavégzés helye: home office és a partnercégek irodáiban
Munkaidő: Heti 40 óra. Hétfőtől – péntekig napi 8 óra munkaidő, otthoni munkavégzéssel. Határozott idejű munkaviszony esetleges hosszabbítással.
Jelentkezés: Várjuk fényképes önéletrajzod az info@dksz.hu e-mail címen április 30-ig. (Tárgy: Stratégiai és operatív menedzser)
Elindult a DKSZ Mentorprogram
Három e-kereskedő céget segít a nemzetközi piacok meghódításában a DKSZ A DKSZ októberben hivatalosan is elindítja a magyar e-kereskedők külföldi terjeszkedésében segítséget nyújtó díjmentes, cégekre szabott, egyedülálló Mentorprogramját. A nyáron meghirdetett szakmai...
Stratégiai együttműködés a HEPA-val
Stratégiai együttműködést írt alá a HEPA és a DKSZ Stratégiai megállapodást írt alá a HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség és a Digitális Kereskedelmi Szövetség, hogy új szintre emeljék a sokszínű és különböző érettségi szintű magyar e-kereskedők export...
Táncsics András, Boxy
Bemutatjuk új tagunkat Táncsics András képviseletével a Boxy Logisztikai Zrt. csatlakozott a Digitális Kereskedelmi Szövetséghez, hogy a szövetség alapítóival közös erővel a magyar e-kereskedelem átalakulásának előmozdításán, a hazai szereplők megerősítésén és az...
GKID-Mastercard: Digitális Kereskedelmi Körkép
GKID-Mastercard: turbulens időszakban a hazai e-kereskedelem Kihívásokkal teli év után, 9,9%-os éves növekedést követően 1323 milliárd forintos forgalommal zárt 2022-ben a belföldi online kiskereskedelem. A 2020-21-es kiemelkedő évek után – igazodva a nemzetközi...
Ocskay László, OANDER
Bemutatjuk új tagunkat Az OANDER Development Kft. Ocskay László képviseletével csatlakozott a Digitális Kereskedelmi Szövetséghez, hogy a szövetség alapítóival közös erővel a magyar e-kereskedelem átalakulásának előmozdításán, a hazai szereplők megerősítésén és az...
Bíró Pál, Google
Bíró Pál a Google Magyarország Country Managere, a hazai YouTube ökoszisztéma szakértője, a Startup Hungary és a Digitális Kereskedelmi Szövetség kezdeményezője és társalapítója. A DKSZ tagjaként célja, hogy a szövetség az e-kereskedelem helyzetét, a szereplők...