DKSZ nyerte a Bridge Budapest díját

Szerző: | 2024. június 13. | Szervezet

Mérhetetlen örömmel és büszkeséggel jelentjük be, hogy idén a DKSZ nyerte el a Bridge Budapest Üzleti Közösségi Díját, Szektorális Együttműködések kategóriában

Június 13-án a Business Fest adott otthont a Bridge Üzleti Közösségi Díjátadónak, mely azokat a hazai üzleti közösségeket ünnepli és ismeri el, akik missziója, eseményei, képzései, kapcsolati hálója és közösségépítő tevékenysége kiemelkedő értéket képvisel. 2019 óta idén már ötödik alkalommal kerülnek elismerésre azok az üzleti közösségek és szervezetek, akik tudatosan és innovatív módon segítik elő a hazai üzleti szereplők és vállalkozók közötti együttműködést. Az eddigi legerősebb és legszínesebb mezőnyből, profi, lelkes és támogató közösségekből és elhivatott közösségépítőkből kerültek ki az idei év jelöltjei, akik jól látható fejlődési utat jártak be az elmúlt években.

A Szektorális Együttműködések kategóriában való győzelem egy különösen értékes elismerés számunkra, hiszen megerősíti, hogy a missziónk, a magyar e-kereskedelem átalakulásának előmozdítására tett kezdeményezéseink és ökoszisztéma fejlesztő tevékenységünk valóban komoly értéket képvisel. A külföldi terjeszkedést támogató Mentorprogramunk fantasztikus eredményekkel büszkélkedhet: hamarosan megosztjuk, milyen elképesztő sikereket és eredményeket értünk is el.

Köszönjük a bizalmat és támogatást, és bízunk benne, hogy a jövőben további eredményekkel járulhatunk hozzá a magyar online kereskedelem további fejlődéséhez és nemzetközi sikereihez.

Space4Commerce 2025

Space4Commerce 2025

Trendek, adatok, megoldások – A Space4Commerce budapesti állomásának legfontosabb üzenetei  A Space4Commerce a Mastercard innovatív programja, amelynek célja a kiskereskedelmi partnerek támogatása Európa-szerte. A kezdeményezés az üzleti működés fejlesztését szolgálja...

Határtalan kereskedelem

Határtalan kereskedelem

Az egységes vásárlói élmény a versenyképesség kulcsa A vásárlási szokások az elmúlt években drámaian átalakultak – a fogyasztók ma már nem csatornákban, hanem élményekben gondolkodnak. A 2024-es Omnichannel Scale kutatás és a legfrissebb európai trendek egyértelművé...

Age of Cybercrime 2025

Age of Cybercrime 2025

Collective effort is needed to protect our digital ecosystem Cybercriminals caused damages worth 30 billion forints in Hungary last year. While active across all industries, their activities pose a particularly high risk to the online retail sector. According to...

Age of Cybercrime 2025

Age of Cybercrime 2025

Összefogásra van szükség a kibercsalások megállításához 30 milliárd forint kárt okoztak a kiberbűnözők tavaly. Bár minden iparágban aktívak, tevékenységüknek különösen kitettnek számít az online kereskedelem. Az online piacterek felhasználóinak 43%-a tapasztalt már...

Top 50 CEE Online Exporters 2024

Top 50 CEE Online Exporters 2024

How the top 50 Online Exporters in the CEE region perform? - report by Growww Digital The "Top 50 Online Exporters in the CEE Region" report by Growww Digital analyzes the performance of e-commerce exporters in Central and Eastern Europe. While the sector experienced...

Digital Retail Landscape 2024/II.

Digital Retail Landscape 2024/II.

Hungarian e-commerce growth is now driven by imports In 2024, based on measurements by PwC for Q1-Q3 and preliminary data for Q4, the total Hungarian e-commerce market could reach a sales volume of 1 920 billion HUF with a 15% growth in volume, of which 17% - around...