Tanulságok és inspirációk Esztergomból
Két napon keresztül hazai és nemzetközi szakértők, az e-kereskedelem területén elismert szakemberek, köztük tapasztalt fekete-öves webáruház tulajdonosok/vezetők, az e-kereskedelmi szolgáltató szektor jeles képviselői gyűltek össze, hogy előadásokon, kerekasztalokon, workshopokon és networking zónákban merüljenek el az e‑kereskedelem aktuális kérdéseiben. A program a marketing és logisztikai területeken túl a piaci trendekre és a nemzetközi terjeszkedésre fókuszált.
Nemzetközi expanzió
A nemzetközi piacra lépés ma már nem csak lehetőség, hanem a fenntartható növekedés egyik alapfeltétele. A határokon átívelő kereskedelem sok vállalkozás számára a hosszú távú versenyképesség záloga lehet
Last-mile együttműködések
A webáruházak és logisztikai szolgáltatók közötti szorosabb együttműködés jelentős versenyelőnyt teremthet: gyorsabb, pontosabb és ügyfélközpontú kiszolgálás révén javul a vásárlói élmény, nő a lojalitás.
Gyorsaság és minőség
Az árversenyben a globális szereplők dominálnak, ezért a hazai vállalkozások számára a szolgáltatási minőség, sebesség és a mindenki számára megfelelő fizetési megoldások kínálata jelenthetnek valódi versenyelőnyt.
Hűségprogram
A jól felépített hűségprogramok nemcsak az elköteleződést növelik, hanem értékes adatokat is biztosítanak. Ezek alapján azonosíthatóak a cross-channel vásárlások, jobban megérthető a vásárlói útvonal, a preferenciák, és célzottabb kampányok, ajánlatok valósíthatók meg, amik a vásárlási gyakoriság növelését támogatják.

Csatornák integrációja – az omnichannel működés alapja
Az online és offline világ mesterséges elválasztása helyett érdemes egységes, összehangolt stratégiában gondolkodni. Az omnichannel és unified commerce megközelítések, a közösségi platformokon zajló kereskedelem, valamint a marketplace-jelenlét új növekedési lehetőségeket nyitnak meg.

Adatvezérelt működés
A személyre szabott élmény alapja az adat. A célcsoportok pontos azonosítása, a kampányok hatékonyságának visszamérése és az üzleti KPI-ok követése kulcsszerepet játszanak az ügyfélélmény fejlesztésében.

Ocskay László, OANDER
Bemutatjuk új tagunkat Az OANDER Development Kft. Ocskay László képviseletével csatlakozott a Digitális Kereskedelmi Szövetséghez, hogy a szövetség alapítóival közös erővel a magyar e-kereskedelem átalakulásának előmozdításán, a hazai szereplők megerősítésén és az...
Operatív vezetőt keresünk!
Motivál, hogy a magyar webáruházak hazai és nemzetközi sikeréért dolgozz? Szívesen dolgoznál együtt a világ top digitális cégeinek hazai képviselőivel és a magyar digitális ökoszisztéma meghatározó szereplőivel? Érdekel az oktatásfejlesztés? Mozgalmas és kihívást...
Bíró Pál, Google
Bíró Pál a Google Magyarország Country Managere, a hazai YouTube ökoszisztéma szakértője, a Startup Hungary és a Digitális Kereskedelmi Szövetség kezdeményezője és társalapítója. A DKSZ tagjaként célja, hogy a szövetség az e-kereskedelem helyzetét, a szereplők...
Tajthy Krisztina, IVSZ
Tajthy Krisztina az IVSZ főtitkára, az IT szektor meghatározó alakja. Az IND volt operatív igazgatója, illetve az észak-magyarországi régió informatikai cégeit tömörítő IT klaszter korábbi vezetője. Missziója a digitális munkaerőpiaci igényekre való reagálás...
Mészáros Ádám, DHL Express
Mészáros Ádám 2021 óta a DHL Express Magyarország Country Managere. Előző funkciójában - mint Vice President Marketing and Sales Central Europe - tanúja volt azoknak az áttörő export sikereknek, melyeket régiónk e-kereskedői értek el a Nyugat-Európai és tengerentúli...
Szetnics László, Mastercard
Szetnics László 2011 óta a Mastercard fizetéstechnológiai cég digitális megoldásokért felelős igazgatója. Úttörő szerepe volt a mobilfizetési megoldások hazai fejlesztésében és elterjesztésében, emellett jelentős hatással volt az e-commerce fizetések digitalizációjára...