Motivál, hogy a magyar webáruházak hazai és nemzetközi sikeréért dolgozz?
Szívesen dolgoznál együtt a világ top digitális cégeinek hazai képviselőivel és a magyar digitális ökoszisztéma meghatározó szereplőivel?
Érdekel az oktatásfejlesztés? Mozgalmas és kihívást jelentő feladatokra vágysz?
Akkor lehet épp Téged keresünk!
Jelentkezz most a DKSZ operatív vezető pozíciójára!
A Digitális Kereskedelmi Szövetségről:
A magyar e-kereskedelmi ökoszisztéma meghatározó szereplői által alapított Digitális Kereskedelmi Szövetség egy olyan szakmai együttműködés, melynek célja a magyarországi e-kereskedelem és e-kereskedők helyzetének javítása, a magyar e-kereskedelem átalakulásának előmozdítása, a hazai szereplők megerősítése és nemzetközi terjeszkedésük fellendítése. A szövetség szerepet vállal a magyar digitális kereskedelem fejlődésének előmozdításában és olyan magyar e-kereskedők felnevelésében, akiknek sikere pár éven belül nemzetközi szinten is látható lehet.
Kikkel dolgozhatsz együtt?
- Alapítóinkkal: Adevinta Hungary, DHL, GKID, Google, Growww Digital, IVSZ, MasterCard
- és további tagjainkkal: Boxy, Oander
- valamint stratégiai partnereinkkel.
Milyen feladatokban számítunk Rád?
Operatív feladatok:
- A rendszeres elnökségi ülések szervezésében, a tagok munkájának koordinálásában;
- Az éves programterv, beszámoló és költségvetés előkészítésében és azok az elnökség és közgyűlés elé terjesztésében a stratégiában megfogalmazott célok figyelembevételével;
- Az éves közgyűlés szervezésében és levezetésében;
- A költségvetés hatékony és felelős kezelésében;
- A szervezet tevékenységével kapcsolatos célkitűzések, tervezési, szervezési, irányítási, ellenőrzési és értékelési feladatok elvégzésében;
- Alvállalkozókkal való kapcsolattartásban;
- Események, rendezvények koordinálásában;
- Munkacsoportok (oktatási, kommunikációs, ökoszisztéma építő) és kapcsolódó szezonális projektek irányításában és koordinálásában;
- A kommunikációs csatornák kiépítésében és kezelésében;
- Webes médiafelületek kezelésében és frissítésében;
- Kommunikációs és kreatív anyagok (publikációk, esettanulmányok, hírlevelek, social media posztok) szerkesztésében és a megjelenéshez való előkészítésében;
- A szövetség munkájának OKR rendszer szerinti monitorozásában.
Stratégiai feladatok:
- A Digitális Kereskedelmi Szövetség hosszú távú stratégiai céljait támogató programok kidolgozásában és irányításában, különös tekintettel az oktatási és ökoszisztéma építő programokra;
- Stratégiai partnerségek építésében;
- Innovatív és fenntartható stratégiák és tervek kidolgozásában a tagokkal közösen;
- Marketing és kommunikációs stratégia elkészítésében a tagokkal közösen.

Miért a Digitális Kereskedelmi Szövetség?
- Befogadó környezet, fejlett nemzetközi cégkultúra;
- Nyitottság új projektek elindítására;
- Közös célok mentén működünk, a csapatmunka fontos része a mindennapjainknak;
- Versenyképes jövedelem.
Akkor lehet érdekes Számodra ez a pozíció, ha:
- Motivál, hogy a magyar webáruházak hazai és nemzetközi sikeréért dolgozz;
- Motivál, hogy a világ top digitális cégeinek és a magyar e-kereskedelmi ökoszisztéma meghatározó cégeinek C-level vezetőivel dolgozz együtt és koordináld munkájukat;
- Érdekel az oktatásfejlesztés;
- Mozgalmas és kihívást jelentő feladatokra vágysz;
- A magas minőségű és pontos munkavégzés motiváló a számodra.
Munkavégzés helye: home office és a partnercégek irodáiban
Munkaidő: Heti 40 óra. Hétfőtől – péntekig napi 8 óra munkaidő, otthoni munkavégzéssel. Határozott idejű munkaviszony esetleges hosszabbítással.
Jelentkezés: Várjuk fényképes önéletrajzod az info@dksz.hu e-mail címen április 30-ig. (Tárgy: Stratégiai és operatív menedzser)
XXI. Ecommerce Conference
Inspiration and key takeaways from Esztergom Over the course of two days, domestic and international experts, renowned professionals in the field of e-commerce — including seasoned black-belt webshop owners/managers and key representatives from the e-commerce service...
XXI. E‑kereskedelmi Konferencia
Tanulságok és inspirációk Esztergomból Két napon keresztül hazai és nemzetközi szakértők, az e-kereskedelem területén elismert szakemberek, köztük tapasztalt fekete-öves webáruház tulajdonosok/vezetők, az e-kereskedelmi szolgáltató szektor jeles képviselői gyűltek...
Space4Commerce 2025 in Budapest
Empowering Retail through Data and Innovation Space4Commerce is Mastercard’s innovative initiative designed to support retail partners across Europe. The initiative aims to enhance business operations through data-driven insights, drawing on Mastercard’s extensive...
Space4Commerce 2025
Trendek, adatok, megoldások – A Space4Commerce budapesti állomásának legfontosabb üzenetei A Space4Commerce a Mastercard innovatív programja, amelynek célja a kiskereskedelmi partnerek támogatása Európa-szerte. A kezdeményezés az üzleti működés fejlesztését szolgálja...
Határtalan kereskedelem
Az egységes vásárlói élmény a versenyképesség kulcsa A vásárlási szokások az elmúlt években drámaian átalakultak – a fogyasztók ma már nem csatornákban, hanem élményekben gondolkodnak. A 2024-es Omnichannel Scale kutatás és a legfrissebb európai trendek egyértelművé...
Age of Cybercrime 2025
Collective effort is needed to protect our digital ecosystem Cybercriminals caused damages worth 30 billion forints in Hungary last year. While active across all industries, their activities pose a particularly high risk to the online retail sector. According to...