XXI. Ecommerce Conference

Szerző: | 2025. június 13. | News

Inspiration and key takeaways from Esztergom

Over the course of two days, domestic and international experts, renowned professionals in the field of e-commerce — including seasoned black-belt webshop owners/managers and key representatives from the e-commerce service sector — gathered to dive deep into current issues in e-commerce through presentations, panel discussions, workshops, and networking zones. The program focused not only on marketing and logistics but also on market trends and international expansion.

International Expansion

Entering international markets is no longer just an opportunity—it’s a fundamental requirement for sustainable growth. Cross-border commerce can be the key to long-term competitiveness for many businesses.

Last-mile Collaboration

Closer collaboration between webshops and logistics providers can create significant competitive advantages: faster and customer-centric service enhance the shopping experience and increase customer loyalty.

Speed and Quality

In the price competition arena, global players dominate. Therefore, for local businesses, service quality, delivery speed, and offering various payment solutions can provide real competitive edge.

Loyalty Programs

Well-structured loyalty programs not only boost customer engagement but also generate valuable data. This data helps identify cross-channel purchases, provides deeper insights into the customer journey and preferences, and enables more targeted campaigns and offers—ultimately driving purchase frequency.

Channel Integration – The Foundation of Omnichannel Operations

Instead of separating the online and offline platform, it’s worth adopting a unified, coordinated strategy. Omnichannel and unified commerce approaches, commerce on social platforms, and marketplace presence open up new growth opportunities.

Data-Driven Operations

Personalized experiences are built on data. Accurately identifying target audiences, measuring campaign effectiveness, and tracking business KPIs all play a crucial role in enhancing the customer experience.

Táncsics András, Boxy

Táncsics András, Boxy

Bemutatjuk új tagunkat Táncsics András képviseletével a Boxy Logisztikai Zrt. csatlakozott a Digitális Kereskedelmi Szövetséghez, hogy a szövetség alapítóival közös erővel a magyar e-kereskedelem átalakulásának előmozdításán, a hazai szereplők megerősítésén és az...

GKID-Mastercard: Digitális Kereskedelmi Körkép

GKID-Mastercard: Digitális Kereskedelmi Körkép

GKID-Mastercard: turbulens időszakban a hazai e-kereskedelem Kihívásokkal teli év után, 9,9%-os éves növekedést követően 1323 milliárd forintos forgalommal zárt 2022-ben a belföldi online kiskereskedelem. A 2020-21-es kiemelkedő évek után – igazodva a nemzetközi...

Ocskay László, OANDER

Ocskay László, OANDER

Bemutatjuk új tagunkat Az OANDER Development Kft. Ocskay László képviseletével csatlakozott a Digitális Kereskedelmi Szövetséghez, hogy a szövetség alapítóival közös erővel a magyar e-kereskedelem átalakulásának előmozdításán, a hazai szereplők megerősítésén és az...

Operatív vezetőt keresünk!

Operatív vezetőt keresünk!

Motivál, hogy a magyar webáruházak hazai és nemzetközi sikeréért dolgozz? Szívesen dolgoznál együtt a világ top digitális cégeinek hazai képviselőivel és a magyar digitális ökoszisztéma meghatározó szereplőivel? Érdekel az oktatásfejlesztés? Mozgalmas és kihívást...

Bíró Pál, Google

Bíró Pál, Google

Bíró Pál a Google Magyarország Country Managere, a hazai YouTube ökoszisztéma szakértője, a Startup Hungary és a Digitális Kereskedelmi Szövetség kezdeményezője és társalapítója. A DKSZ tagjaként célja, hogy a szövetség az e-kereskedelem helyzetét, a szereplők...

Tajthy Krisztina, IVSZ

Tajthy Krisztina, IVSZ

Tajthy Krisztina az IVSZ főtitkára, az IT szektor meghatározó alakja. Az IND volt operatív igazgatója, illetve az észak-magyarországi régió informatikai cégeit tömörítő IT klaszter korábbi vezetője. Missziója a digitális munkaerőpiaci igényekre való reagálás...