Elindult a nevezés a 2025-ös HungarEcomm Stars díjra
A Growww Digital idén is meghirdeti Magyarország egyedülálló e-kereskedelmi elismerését, a HungarEcomm Stars díjat, mellyel azoknak a magyar, illetve Magyarországon működő vállalatoknak a teljesítményét ismerik el, amelyek bizonyítottan versenyképesek a hazai, illetve a nemzetközi piacokon is. A díjra történő nevezés június 25-ével elindult, a jelentkezési határidő 2025. július 13.
A tavalyi évhez hasonlóan a díj célja, hogy reflektorfénybe helyezze azokat a magyar e-kereskedelmi szereplőket, akik kimagasló eredményeket érnek el.
„A célunk, hogy a HungarEcomm Stars díjjal évről évre rávilágítsunk arra, mennyire fontos a hazai cégek versenyképességének növelése, illetve a legkiemelkedőbb vállalatok fejlődésének, teljesítményének és eredményeinek elismerése – hiszen ők azok, akik példát mutatnak és inspirációt nyújtanak az egész piac számára.”
– mondta Szabó László, a Growww Digital társalapítója, a DKSZ elnökségi tagja.
Bővül a díjazottak köre: jön az Omnichannel kategória
2025-ben a HungarEcomm Stars díj egy új, különösen aktuális területtel bővül: az Omnichannel kategóriával. Ez a kategória azokat a kereskedőket ismeri el, akik kiemelkedő hatékonysággal integrálják online és offline értékesítési csatornáikat, és ezzel példaértékű vásárlói élményt biztosítanak. A kategória kritériumait és módszertanát a Growww Digital az Oander Development szakértő csapatával közösen dolgozta ki, a legfrissebb omnichannel trendek és technológiai megoldások figyelembevételével.
„Az omnichannel működés ma már nem extra, hanem alapelvárás. Azok a kereskedők maradnak versenyben, akik zökkenőmentesen kapcsolják össze az online és offline élményeket. Nagy öröm számunkra, hogy a Growww Digital partnereként egy új díjkategória szakmai hátterét biztosíthatjuk, és ezzel elősegíthetjük a hazai kereskedők fejlődését egy globálisan is releváns irányban.”
– fejtette ki Ocskay László, az Oander Development ügyvezetője, a szövetség elnökségi tagja.
A pályázat részletei és nevezési lehetőség
A díjra nevezni a kezdeményezés oldalán keresztül lehet: https://hungarecommstars.hu/jelentkezes. A beküldött jelentkezéseket a Growww Digital, az Oander Development és a PwC szakemberei értékelik, figyelembe véve az üzleti-gazdasági eredményeket, a hazai és külföldi piaci teljesítményt, a marketingcsatornák kiaknázását, illetve az ügyfélélményt. A végső eredményeket az októberi Internet Hungary konferencián hirdetik ki egy ünnepélyes díjátadó keretében.
„Mindenképpen érdemes odafigyelni a legjobban teljesítő, részben vagy egészben digitálisan értékesítő kereskedőkre, hiszen felhalmozott tudásuknak, tapasztalataiknak köszönhetően minden magyar e-kereskedő rengeteget tanulhat tőlük.”
– hangsúlyozta Zabari István, az Ecommerce Hungary elnöke.
Operatív vezetőt keresünk!
Motivál, hogy a magyar webáruházak hazai és nemzetközi sikeréért dolgozz? Szívesen dolgoznál együtt a világ top digitális cégeinek hazai képviselőivel és a magyar digitális ökoszisztéma meghatározó szereplőivel? Érdekel az oktatásfejlesztés? Mozgalmas és kihívást...
Bíró Pál, Google
Bíró Pál a Google Magyarország Country Managere, a hazai YouTube ökoszisztéma szakértője, a Startup Hungary és a Digitális Kereskedelmi Szövetség kezdeményezője és társalapítója. A DKSZ tagjaként célja, hogy a szövetség az e-kereskedelem helyzetét, a szereplők...
Tajthy Krisztina, IVSZ
Tajthy Krisztina az IVSZ főtitkára, az IT szektor meghatározó alakja. Az IND volt operatív igazgatója, illetve az észak-magyarországi régió informatikai cégeit tömörítő IT klaszter korábbi vezetője. Missziója a digitális munkaerőpiaci igényekre való reagálás...
Mészáros Ádám, DHL Express
Mészáros Ádám 2021 óta a DHL Express Magyarország Country Managere. Előző funkciójában - mint Vice President Marketing and Sales Central Europe - tanúja volt azoknak az áttörő export sikereknek, melyeket régiónk e-kereskedői értek el a Nyugat-Európai és tengerentúli...
Szetnics László, Mastercard
Szetnics László 2011 óta a Mastercard fizetéstechnológiai cég digitális megoldásokért felelős igazgatója. Úttörő szerepe volt a mobilfizetési megoldások hazai fejlesztésében és elterjesztésében, emellett jelentős hatással volt az e-commerce fizetések digitalizációjára...
Takács Borbála, Adevinta
Takács Borbála 20 éves ügynökségi tapasztalat után 2021 végén csatlakozott az Adevinta Hungary csapatához, amely olyan piacvezető márkákkal van jelen a hazai e-kereskedelmi ökoszisztémában, mint a Jófogás és a Használtautó.hu. A DKSZ-ben azért dolgozik, hogy a hazai...