Mérhetetlen örömmel és büszkeséggel jelentjük be, hogy idén a DKSZ nyerte el a Bridge Budapest Üzleti Közösségi Díját, Szektorális Együttműködések kategóriában
Június 13-án a Business Fest adott otthont a Bridge Üzleti Közösségi Díjátadónak, mely azokat a hazai üzleti közösségeket ünnepli és ismeri el, akik missziója, eseményei, képzései, kapcsolati hálója és közösségépítő tevékenysége kiemelkedő értéket képvisel. 2019 óta idén már ötödik alkalommal kerülnek elismerésre azok az üzleti közösségek és szervezetek, akik tudatosan és innovatív módon segítik elő a hazai üzleti szereplők és vállalkozók közötti együttműködést. Az eddigi legerősebb és legszínesebb mezőnyből, profi, lelkes és támogató közösségekből és elhivatott közösségépítőkből kerültek ki az idei év jelöltjei, akik jól látható fejlődési utat jártak be az elmúlt években.
A Szektorális Együttműködések kategóriában való győzelem egy különösen értékes elismerés számunkra, hiszen megerősíti, hogy a missziónk, a magyar e-kereskedelem átalakulásának előmozdítására tett kezdeményezéseink és ökoszisztéma fejlesztő tevékenységünk valóban komoly értéket képvisel. A külföldi terjeszkedést támogató Mentorprogramunk fantasztikus eredményekkel büszkélkedhet: hamarosan megosztjuk, milyen elképesztő sikereket és eredményeket értünk is el.
Köszönjük a bizalmat és támogatást, és bízunk benne, hogy a jövőben további eredményekkel járulhatunk hozzá a magyar online kereskedelem további fejlődéséhez és nemzetközi sikereihez.
Sikeresen lezajlott a Speeding Up CEE konferencia
Speeding up CEE: A technológia és a digitális gazdaság fejlődésének lehetőségei A június 18-ai Speeding Up CEE konferencia keretén belül a meghívott iparági vezetők és kormányzati képviselők megismerhették, milyen prioritásokat lát a régióban digitalizáció és a...
GKID-Mastercard: Digitális Kereskedelmi Körkép 2024/I.
Elfogyni látszik a belföldi e-kereskedelem lendülete, miközben hazánkban is hódítanak a kínai webshopok Továbbra sem látszik a fellendülés a belföldi e-kereskedelmi piacon. Ráadásul a jelenség nem magyar sajátosság, szinte minden régiós és EU-s piacot is érint. Az...
Elindult a DKSZ Mentorprogram
Három e-kereskedő céget segít a nemzetközi piacok meghódításában a DKSZ A DKSZ októberben hivatalosan is elindítja a magyar e-kereskedők külföldi terjeszkedésében segítséget nyújtó díjmentes, cégekre szabott, egyedülálló Mentorprogramját. A nyáron meghirdetett szakmai...
Stratégiai együttműködés a HEPA-val
Stratégiai együttműködést írt alá a HEPA és a DKSZ Stratégiai megállapodást írt alá a HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség és a Digitális Kereskedelmi Szövetség, hogy új szintre emeljék a sokszínű és különböző érettségi szintű magyar e-kereskedők export...
Táncsics András, Boxy
Bemutatjuk új tagunkat Táncsics András képviseletével a Boxy Logisztikai Zrt. csatlakozott a Digitális Kereskedelmi Szövetséghez, hogy a szövetség alapítóival közös erővel a magyar e-kereskedelem átalakulásának előmozdításán, a hazai szereplők megerősítésén és az...
GKID-Mastercard: Digitális Kereskedelmi Körkép
GKID-Mastercard: turbulens időszakban a hazai e-kereskedelem Kihívásokkal teli év után, 9,9%-os éves növekedést követően 1323 milliárd forintos forgalommal zárt 2022-ben a belföldi online kiskereskedelem. A 2020-21-es kiemelkedő évek után – igazodva a nemzetközi...





