Digitális
Kereskedelmi
Szövetség
A magyar digitális kereskedelem felzárkóztatásáért, az e-kereskedők megerősítéséért és az export hajlandóság fellendítéséért.
Híreink
A PwC megvette a GKID-t
Új fejezet: a PwC felvásárolta a GKID-t A GKID megállapodást kötött a PwC-vel, melynek értelmében a Pricewaterhouse Coopers Magyarország Kft. 100%-os tulajdonrészt szerzett a GKID Research & Consulting Kft-ben. Ezzel a PwC tanácsadási üzletága digitális...
Mentorprogram nyitja a nemzetközi e-kereskedelem kapuit
Sikerrel zárult a magyar e-kereskedők külföldi terjeszkedését támogató DKSZ szakmai program A DKSZ által szervezett, a magyar e-kereskedők nemzetközi terjeszkedését támogató szakmai programja sikeresen befejeződött. Az ősszel indított, díjmentes és cégekre szabott...
Sikeresen lezajlott a Speeding Up CEE konferencia
Speeding up CEE: A technológia és a digitális gazdaság fejlődésének lehetőségei A június 18-ai Speeding Up CEE konferencia keretén belül a meghívott iparági vezetők és kormányzati képviselők megismerhették, milyen prioritásokat lát a régióban digitalizáció és a...
Célkitűzés
Edukáció
A magyar digitális ökoszisztéma támogatása, formálása és fejlesztése. A digitális kereskedelem fejlődésének elősegítése, a hazai e-kereskedők edukálása és informálása kutatásokkal, oktatási programokkal, eseményekkel és online tartalmakkal.
Export
Az export hajlandóság fellendítése, hogy a következő években olyan e-kereskedők nőjenek fel Magyarországon, akiknek sikere nemzetközi szinten is látható és a következő generáció sikertörténetei Magyarországon is íródjanak.
Közösségépítés
Kapcsolódás az ökoszisztéma szereplőivel, hogy a jelenlegi akadályok eltűnjenek és tovább épüljön az a támogató környezet, amelyben a digitális kereskedelem szereplői fejlődhetnek és szintet léphetnek. Feladatunknak tekintjük a közösségépítést, és partnereinkkel közösen azoknak a lokális lehetőségeknek a megteremtését, melyek segítik a hazai e-kereskedőket a növekedésben.
Elnökségi tagok
A szövetség elnökségének tagjai Magyarországon működő hazai és nemzetközi vállalatok, valamint szakmai szervezetek vezetői, akik a magyar digitális kereskedelmi ökoszisztéma meghatározó szereplőiként elkötelezettek a szektor fejlesztése mellett és aktívan támogatják a magyar vállalkozások növekedését.
Programjaink
A DKSZ célja a magyar digitális kereskedelmi szektor kihívásainak feltárása, valamint a piac átalakulásának elősegítése, a hazai szereplők erősítése és az exportképesség növelése. Az azonosított nehézségek és problémák leküzdése érdekében születtek meg azok az oktatási programok (pl.: Mentorprogram, E-kereskedelmi Export Akadémia), melyek gyakorlati támogatást nyújtanak a résztvevőknek, és a bemutatott példákon keresztül ösztönzik a többi kereskedőt, hogy a nemzetközi terjeszkedés reális céllá váljon a magyar szereplők számára is.